מקידום אורגני וכתיבת תוכן SEO ועד להכנת חומרים ברשתות חברתיות כולל קידום ממומן ואסטרטגיית שיווק דיגיטלית, באפשרותי ליצור עבורך את הפתרון האולטימטיבי לנראות דיגיטלית. כזו שתעמוד בסטנדרט גבוה, ביעדים המקוונים שלך ובדרישות הרשת. 

 

האינטרנט שינה את חיינו במובנים רבים והעיקרי שבהם הוא היכולת להציע את השירותים שלנו ללא תלות במיקום הפיזי שבו אנחנו או הלקוח שלנו נמצאים. בעולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים, הלקוחות הפוטנציאלים שלך יכולים לשמוע על השירותים אותם אתה מציע ואפילו ליצור איתך קשר מהספה בבית שלהם, מהרכב כשהם אוספים את הילדים מבית הספר, מהמשרד שלהם שנמצא במנהטן או תוך כדי שהם מחכים לחברים שלהם בסעדה.

האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מהיומיום של כולנו ומשום שכך, קידום דיגיטלי הוא כלי קריטי לשיווק ופרסום העסק שלך. יותר מכך, כיום, יותר ויותר עסקים ונותני שירותים מעדיפים לפתוח אתר אינטרנט או פלטפורמה מקוונת עוד לפני שיש ברשותם חנות או משרד של ממש. האינטרנט מאפשר לנו לפנות אל קהל יעד שכבר מזמן לא נמצא אך ורק בקניונים או במרכזי הקניות. באינטרנט יש אינסוף אפשרויות לאופציות בלתי נדלות של שירותים והמגוון הרחב של שירותי הדיגיטל הללו מעיד על כך שהמגמה הזו כאן כדי להשאר. השאלה היא מה אתה הולך לעשות עם זה. 

אסטרטגית שיווק דיגיטלית - למה זה טוב?  

ישנה חשיבות רבה ליצירת תכנים שמדברים בשפה דיגיטלית ולשימוש באסטרטגיות שיווק  שלוקחות בחשבון טכניקות וטקטיקות שתומכות בטרספורמציה הטכנולוגית שהעולם שלנו עבר. עסקים רבים יודעים כיום עד כמה כניסה למאגר החברות ונותני השירותים הדיגיטליים היא צעד קריטי עבורם ויחד עם זאת, עוד אין להם תכנית משולבת שתגרום להם לצמוח באופן יחסי למתחרים המנוסים יותר מבחינה דיגיטלית. אם גם אתם רוצים שהעסק שלכם יהפוך לרלוונטי כנותן שירותים בעידן הדיגיטל, כדאי שתתחילו להכיר בעובדה פשוטה ביותר -

רשת האינטרנט על שלל האופרציות והערוצים הדיגיטליים שבה, היא כלי חיוני לחשיפת העסק ללקוחות חדשים ושימורם ולהצלחת העסק שלך.  

 

האתגרים ביצירת אסטרטגיית שיווק דיגיטלית

האתגר הראשון הוא ליצור את התכנית עצמה. אתה צריך תכנית שתפנה לקהל היעד המדויק עבורך ושתתלבש בדיוק על הצרכים הנדרשים לך ולעסק או השירות שאותו העסק שלך מציע כמו כפפה ליד. העניין הוא שתכנית כזו היא לא בהכרח רק דוח יפה שעליך לקרוא. התכנית הזו היא כלי עבורך להתנהל איתו נכון יותר, שמבוסס על נתונים שמתקבלים בזמן אמת ועל פי ניסוי וטעייה שאתה צריך להשתמש בו, לעבוד עליו ולשפר אותו עם הזמן. 

ישנם הרבה עסקים לקידום דיגיטלי או משווקים דיגיטליים למיניהם שיציעו לך גידול מאסיבי בלקוחות באופן מיידי, דוחות ענק לסיכום תוצאות ונתוני חשיפה על פי פילוח קהלי היעד שלך והבטחות מפה ועד לירח. אבל מניסיוני, לפני כל זה תמיד צריך לגבש תכנית אסטרטגית ועד כמה שגיבוש תכנית אסטרטגית לשיווק דיגיטלי היא אתגר - זה אתגר ששווה לך לקחת. זה המקום להוסיף שתכנון רזה שהאפקטיביות שלו נבנית עם הזמן פשוט עובד הכי טוב. 

אתגר נוסף ביצירת תכנית אסטרטגית לשיווק דיגיטלי הוא ההיקף העצום של אפשרויות הקידום הדיגיטלי, הטכניקות השונות הקיימות בשוק והתחרותיות בין החברות ונותני השירותים שמציעים לך את האפשרויות הטכניקות הללו.

טכניקות שיווק וטקטיקות בעידן הדיגיטל 

יש היום באמן המון טכניקות שיווק דיגיטליות נהדרות, החל משיווק בכתיבת תכנים המבוססים על שימוש במונחים ומילות מפתח רלוונטיות, מה שנקרא קידום אורגני SEO, דרך שיווק ברשתות חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ודומיהם, שימוש ברשימות תפוצה למיילים, בפיצ'רים ייחודיים באתר לשיפור חווית המשתמש הדיגיטלית של הלקוחות שלך ועוד ועוד. אבל בתוך כל טכניקות השיווק הדיגיטליות הללו ואינספור האפשרויות העומדות לרשותינו צריך לזכור שישנן גם המון טקטיקות שלפעמים אפילו חשובות לא פחות מהטכניקות, שיכולות לההיות הגורם המכריע שיחליט אם נגיע להצלחה או נדשדש במקום.

טכניקה היא באיזה כלי בדיוק תשתמש כדי לפרסם את עצמך ברשת לעומת טקטיקה שהיא אופן השימוש שלך בכלי הזה. השניים לא בהכרח תמיד יבקשו ממך את אותו הדבר אבל בהחלט דורשות שתהיה בעניינים ועם שתי הידיים על ההגה.

אם לצורך הדוגמא הטכניקה שלך היא שיווק מאסיבי ברשתות חברתיות, הטקטיקה תהיה מתי בדיוק להפעיל את השיווק המאסיבי הזה ולמי - לאיזה קהל יעד?

או לדוגמא, אם הטכניקה שלך היא הקמת אתר תדמית ייחודי בהתאמה אישית ובעיצוב חד פעמי הכולל גלריות להצגת העבודות שלך, הטקטיקה שלך חייבת לקחת בחשבון בדיוק מתי ואיך לשווק את האתר הזה ושוב - למי? ומה לגבי המשך הפעילות לשיווק דיגיטלי אחרי שהתכנים, האתר והעמודים ברשתות החברתיות כבר עלו לאוויר? מה אז? 

אנחנו נמצאים בעידן שבו כבר ברור לכולנו, שהעושר הדיגיטלי שסביבנו פוגם ביכולת שלנו לתעדף את היחס אותו אנחנו נותנים לדברים שחשובים לנו באמת. ישנה תחרות עצומה על תשומת הלב שלנו מצד חברות ואינספור בעלי אינטרסים, קידום אורגני הוא מירוץ שעולה לחברות רבות הרבה מאוד כסף על ההכרה שלנו. למעשה, בשיטוט יחסית תמים באינטרנט, אנחנו לעתים מוצאים את עצמינו תחת מתקפה של ממש ומשום שכך, את עודף המידע שאיננו רלוונטי עבורינו, כבר מזמן למדנו פשוט לסנן החוצה. 

היכולת ליצור אסטרטגית שיווק דיגיטלית אפקטיבית, שתעשה שימוש בטכניקות קיימות וחדשות ובטקטיקה אינטיליגנטית היא נכס שלא לכל אחד יש.

לכן, תמיד נכון יהיה מבחינתנו להעריך ולתעדף כל אחת מאותן אסטרטגיות ולהתאים את האופציות והטכניקות העומדות לרשותנו למי שאנחנו, למה שהעסק שלנו מייצג ולקהל היעד הספציפי אליו אנחנו פונים. קל מאוד ללכת אחרי העדר תמיד. גם ובעיקר בעידן האינטרנט ושיווק הדיגיטל המאסיבי שסביבנו. אבל אל תוותרו על הפנים שלכם בתהליך. אל תהפכו להיות מי שאתם לא.

לסיכום, אסטרטגיית שיווק דיגיטלי שלוקחת בחשבון את קווי האישיות של העסק שלכם, את מי שאתם ואת היתרונות היחסיים שיש לכם לעומת המתחרים, היא גם זו שתוכל לסייע לכם בסופו של דבר למקד את הפרסום על פי פילוח קהלי היעד הרלוונטיים ביותר מבחינתכם. אסטרטגיה שכזו היא אולי אחד הכלים הטובים ביותר העומדים ברשותכם לקידום אורגני.
 

בכל מקום שבו יש הזדמנות, תכנון אסטרטגי יעיל יוביל לפעולה חכמה יותר, כזו שמבוססת על תובנות בעלות ערך שלא רק שיעזרו לכם בשיווק הדיגיטלי, אלה גם  ישמשו כאמת מידה להשוואה מושכלת בין המקום שבו אתם נמצאים כעת לבין המקום שבו אתם צריכים או יכולים להיות בעתיד. אל הפוטנציאל הגלום בכם.   


אסטרטגיית הדיגיטל המושלמת עבורך נמצאת במרחק לחיצה אחת בלבד 

וכן! כתיבת תוכן איכותית היא המפתח להצלחה שלך באינטרנט.

We have the know-how you need.

© 2020 Michal Bar-Or